AvtoNews.BG

Авто Мото новини

Колите, на които най-често се пипа километража преди продажба

Анализаторите на услугата Авто.ру събраха данни за автомобилите, публикувани в платформата, и сметнаха кои коли най-често са с превъртян километраж.

Лидери в списъка са Chrysler и Dodge – с превъртян километраж са съответно 53% и 49% от колите на двете марки на пазара втора ръка.

По-малко пипат километражите собствениците на моделите на ГАЗ и АвтоВАЗ – 45% и 44% съответно.

Топ пет на автомобилите с превъртян километраж се попълват от колите на японския производител Honda с резултат от 39%.

Причината се крие в простата конструкция на дадените автомобили, а това, както отбелязват анализаторите, дава повече възможности за мошеничество.

Другите популярни марки на пазара за коли втора ръка, сред които Chevrolet, Citroen, Hyundai, Nissan Opel, Peugeot, Renault, Toyota и Volkswagen, също фигурират в списъка.

Почти на всяка трета кола, която е популярна в Русия, заявеният пробег е по-малък от реалния.

По-добре нещата стоят при Skoda – експертите са установили, че само 28% от автомобилите на тази марка са с превъртян километраж. При KIA процентът е 27%.

Затова пък 35% от колите на Форд и 36% от японските автомобили Mazda се продават с пипнат километраж. Автомобилите Fiat и Mitsubishi в 37% от случите също са с корекции по пробега.

Най-големи шансове да купите автомобил с реален пробег има при Datsun —- само 14% от тези коли са с манипулиран пробег. При Mini — 22%. Близо се нарежда и Jaguar. Собствениците на тези автомобили превъртат километража преди продажба само при 25% от случаите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *